TAG: Mijn Alfabet

februari 05, 2012




Ik dacht, ik ga eens een tag doen. Dit is de Alfabet tag, waar je eigenlijk gewoon vragen over jezelf krijgt. Krijgen de mensen die dit lezen ook nog een beetje een idee wie ik ben (:
Age: Zestien jaartjes alweer. Heel erg raar, ik keek echt altijd, vooral toen ik 15 was, heel erg uit naar mijn zestiende, ik dacht: dan gaat het gebeuren! Maar er is eigenlijk niet zoveel gebeurd hahaa (:
Best Friend: Mariya, Ik heb drie jaar bij haar in de klas gezeten, en nu zit zij helaas in een parallel klas. Maar we fietsen nog wel zo vaak mogelijk samen!
Chore You Hate: Afwassen, ik heb echt een diepe, diepe haat voor afwassen. Afdrogen kan nog zo af en toe, maar afwassen vind ik echt het verschrikkelijkste wat er bestaat. Gelukkig hebben we een afwasmachine en moet het alleen als we gaan kamperen!
Dream House: een mooi, wit huis aan het water. Dat je een bootje in de gracht hebt liggen en kan gaan varen op een mooie dag. Heerlijk!
Essential start of the day: Eten. Ik houd van eten, ik kan echt niet zonder ontbijt de deur uit, ik ben dan echt heel erg chagarijnig.
Favorite Collor: Wit, zwart en donkerblauw. Lekker basic, echt heel erg mooi! Tourqoise vind ik trouwens ook erg mooi!
Gold or Silver: Zilver sowieso. Ik vind goud echt heel erg lelijk, het heeft iets groenigs overzich heen, echt niet mooi.
Height: 1.84 en ik ben er trots op. (:
Instrument I Play: Cello, en ik zing. Ik zou ook echt heel erg graag piano willen leren spelen, ik kan het wel een beetje, maar echt niet goed genoeg!
Job Title (most recent): Ik heb eigenlijk nog nooit gewerkt, maar ik heb op dit moment een sollicitatie lopen bij de Marqt, dus hopelijk word ik daar aangenomen!
Kids: Later wil ik heel erg graag kinderen, maar nu nog even niet. Ik wil er 3, twee jongens en 1 meisje, zodat die jongens dat meisje lekker overal heen kunnen brengen en halen, en ik lekker thuis op de bank kan blijven zitten!
Life is incomplete without: Muziek, dat is echt mijn leven.
Music that you always listen to: Op dit moment, dus zegmaar deze week, luister ik heel veel Maria Mena, maar het scheelt echt per week heel erg!
Nickname: Andrew, An,  Andro.
Overnight Hospital Stays: nee, nooit! ook nooit iets gebroken ofzo!
Phobias or fears: Ik ben echt heel erg bang voor geesten enzo, horror films heb ik ook echt nooit leuk gevonden. ook ben ik best bang voor de dood, die van mij of van de mensen om mij heen, brrr.
Quote from a movie: ''Life is like a box of chocolats, you'll never know what you're gonna get'' - Forest Gump
Reason To Smile: Mijn vrienden en familie, samen lachend, dan kan ik echt niet stoppen met blij kijken!
Siblings: uno, een broertje!
Time You Wake Up: 06:25 als ik het eerste uur les heb ):
Underwear: gewoon, ondergoed?
Very important date this year: tot nu toe nog niet, maar het jaar is pas net begonnen, dus ik hoop dat ik er aan het einde van het jaar een paar hele mooie heb!
Worst habit: ehm, vroeger beet ik mijn nagels. Ik heb heel veel stopwoordjes, zoals: Hoe-heet-het-ook-al-weer, en Zegmaar ;p
X-ray’s you’ve had done: Nog nooit!
Yummy food you make: Ik kan hele lekkere appeltaarten bakken!
Zoo animal: Zeehondjes, zo lief! En Pinguins!
Ik vond dit zó’n leuke tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, en als je wil mag je hem overnemen voor je eigen blog of in de comments.
Wat is jouw alfabet?

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Subscribe