Tag // De meest gedraaide nummers op iTunes

maart 31, 2013



Tijdens het leren, tijdens het hardlopen, tijdens het lezen, vlak voor het slapen gaan, op de fiets etc.
Allemaal plaatsen en tijden waar en wanneer ik muziek luister. Ik heb aardig wat muziek op mijn iPod staan, en nu leek het mij leuk om de meest afgespeelde nummers met jullie te delen! Let's go!

De eerste 5 nummers die boven aan mijn lijstje staan tel ik niet mee. Dit omdat dit de nummers in mijn Slaap-afspeellijst zijn, die ik vaak tijdens het slapen luister. Deze staan op herhaling, vandaar dat ze bovenaan staan. Dit zijn trouwens:
* She Holds A Key - Gavin Degraw
* Warwick Avenue - Duffy
* A Moment Like This - Kelly Clarkson
* All This Time - Maria Mena
* Calm Under The Waves - Maria Mena

Dus we beginnen bij nummer 6:
A Drop In The Ocean - Ron Pope



Niet alleen een super mooi liedje met een prachtige tekst, voor mij heeft het ook nog betekenis.
3 (?) jaar geleden ging ik met mijn reisorkest naar Venetië. Daar heb ik super veel lol gehad met iedereen en vooral met een hele goede vriendin, al voordat we naar Veneti:e gingen. Nadat we terug kwamen, ging zij alleen meteen op zeilkamp met school. Ik heb toen een foto collage gemaakt met allemaal foto's van ons samen, met dit liedje eronder. Sindsdien is dit "ons" liedje.
De collage --> http://www.youtube.com/watch?v=PrrBRGEJMMI

7. Spiegelbeeld - Mulan



Een disneyliedje waar ik vroeger, en nu nog steeds, uitbundig mee meezing. De Nederlandse vertaling van het nummer 'Reflection' van Christina Aguile. Echt een super mooi liedje, met een mooie betekenis!

8. You and Me - Lifehouse



Alweer gewoon een super mooi nummer, met een mooie clip zie ik nu! Haha, ik luister bijna nooit muziek van YouTube af, meestal alleen via iTunes en Spotify.

9. Breakeven - the Script



Een nummer dat  volgens mij iedereen wel kent, vooral het 'I'm falling to pieces' gedeelte. :)

10. Diep in de Zee - de Kleine Zeemeermin



Nog een disney nummer! Zoals je misschien nu wel door hebt, was ik vroeger een erg disney kind. En vooral de kleine zeemeermin! Vandaar dat toen ik de nummers ging terugluisteren, ik deze nog helemaal kende! Maar ik was de tekst wel vergeten.. Dit vond ik oprecht jammer, vandaar dat het zovaak is afgespeeld. Ik wilde de tekst weer leren :)

Dit waren de top 10 liedjes in mijn iTunes! Ik vond het erg grappig om het zo eens te zien, naar welke nummers ik nu het meest luister, ik raad het aan!

Wat is jouw iTunes top 10?

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Subscribe