Mister Right.

april 02, 2012

383789_2904334378268_1557777402_32740573_626581284_n_large



Liefde. Iedereen zit eigenlijk wel te wachten op dat perfecte persoon, mister of misses right. 
Degene die je vasthoudt als je verdrietig bent, of je juist een hele dikke knuffel geeft als je heel erg blij bent! Waarmee je op een warme winterdag lekker op de bank een filmpje kunt gaan kijken. Of juist op een heerlijke zomerdag naar het park of het strand kunt gaan. Degene waarmee je stiekem in de les zit je smsen, zonder dat de leraar het doorheeft, totdat je in de lach schiet, of gewoon heel erg gelukkig kijkt. Degene die altijd voor je klaar staat, die je altijd, zelfs als het 3 uur 's nachts is, kunt bellen om een onnozel probleempje van je mee te bespreken. Waarmee je buikpijn van het lachen hebt, als je elkaar aankijkt. Waarmee je eindeloos kan praten, zonder dat je je gaat vervelen.

Maar die persoon bestaat niet, voor niemand niet. Dat is iets wat je je moet beseffen, vooral als je een meisje bent, want meisjes kunnen wel eens besmert worden met het perfectie-syndroom en dat doet je uiteindelijk alleen maar pijn. Probeer er zo dicht mogelijk bij te komen. Maar probeer geen perfectie na te streven. Het is niet mogelijk.

You Might Also Like

6 reacties

  1. hm. perfectie is niet mogelijk maar als jij dat nou zo voelt? het kan voelen alsof je leven perfect is nu je die (!) 'perfecte' persoon hebt gevonden. het kan voor jezelf perfect aanvoelen, alsof het nooit meer zoals vroeger zal zijn, maar dat nu het juiste gebeurt. je kan perfectie voelen als je dat zelf wilt en er voor open staat dat het niet echt is, maar dat je het echt maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is waar. Maarja, dan heb jij gewoon heel erge geluk. Maar sommige mensen nemen nergens genoegen en knappe op een jongen af om al het kleinte imperfecte stukje. Ik zeg niet dat de relatie niet perfect kan zijn, maar niet iedereen is perfect. Als persoon dan dus.

      Verwijderen
    2. ik voelde het wel degelijk alsof het perfect was, alsof het nooit slecht zou kunnen zijn omdat ik altijd die iemand had. het zou alleen maar beter kunnen worden. je maakt het zelf perfect.

      Verwijderen
    3. Ik weet denk ik wel wie jij bent. Ik snap wat je bedoelt met dat het perfect voelde. Maar liefde maakt blind. Ik kijk zelf wel eens terug op mensne waar ik dan ooit op viel en denk: What was I thinking?

      Verwijderen
    4. Lol, dit ben ik wel. :P (Ik reageer alleen op dit bericht, die andere ben ik niet) Maar kijk An, dit kan ik gewoon niet vergeten want we hebben super veel meegemaakt. Dat hierboven is misschien een beetje gezwam, maar... Ja... Ik weet het allemaal niet meer wat ik ermee aanmoet, ik kom nog steeds achter dingen die ik éigenlijk liever niet wil weten als je snapt wat ik bedoel, maar... Ja... Sorry. Ik blijf gewoon met hem omgaan en ik zie wel waar het toe leidt. Lijkt jou dat oke? :) xx

      Verwijderen
  2. Leuk dat je mijn blog volgt. Maar zoals je kan zien is mijn blog niet meer op blogger. Ik heb nu een blog op Wordpress. Het zou leuk zijn als je me daarop volgt. Je kan me ook vogen via Facebook.. Neem snel een kijkje ;)

    http://beauty-heaven.co.cc/

    ps: Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Popular Posts

Subscribe