30 Days Challenge: 5 random songs on my iPod

maart 19, 2012



Take me away - Natasha Bedingfield


Een super lekker nummer! Heerlijk om mee te zingen, al kan het na een tijdje een beetje eentonig worden. Maar wel een nummer waar ik een tijdje echt gek op ben geweest.

Ben Howard - Gracious



Ben Howard is niet een hele bekende zanger, maar wel een hele goede. Een vriendin van mij bracht mij erop, en sindsdien ben ik er gek op. Zijn muziek lijkt op die van Ed Sheeran, maar hij heeft een heel apart accent.

Rooney - I'm Shakin'



Een band waar ik op kwam door de film "Princess Diaries", want de hoofdrolspeler uit die film is de zanger van deze band (helemaal links op de foto). Een heerlijk meezing nummer!

Michael Jackson - Billy Jean



Michael Jackson kan natuurlijk niet ontbreken in mijn lijstje. Ik ben een tijdje heel erge fan van hem geweest, maar tegenwoordig niet zo erg meer. Het is niet echt meer mijn smaak, maar als nog hele lekkere dansmuziek!

Ed Sheeran - Small Bump



Ed Sheeran kan je tegenwoordig niet meer ontzien. Hij is continu op de radio te horen, en dat is ook terecht. Een geweldige zanger, die echt heerlijke meezing muziek maakt! Super!

Wat laat jouw iPod zien?

You Might Also Like

1 reacties

Popular Posts

Subscribe