Lenteeeee!

maart 21, 2012



Eindelijk is het dan zover, het is echt lente! Ik weet dat de lente dit jaar officieel gister al begonnen was, maar voor mij blijft het gewoon 21 maart! Ik word blij van de lente! Het lekkere zonnetje, iedereen die lekker buiten zit in de pauzes te kletsen, het juist fijn vind als je naar een ander gebouw moet lopen! Eindelijk niet meer zo ijzig koud.



Het vlindergehalte in de buiken van mijn medeleerlingen is ook weer met 100% gestegen. Overal lopen opeens verliefde stelletjes rond, wat soms ook de meest grappige taferelen oplevert.  Heerlijk gewoon lekker lachen tegen een muurtje aan in het zonnetje, ergens hoor je iemand gitaar speken. En dan kom je thuis en dan kan je lekker BUITEN je huiswerk gaan maken zonder dat je binnen 2 seconden aan je stoel bent vastgevriest.

Ja, ik kan er wel aan wennen aan die lente!





Wat vind jij het fijnste aan de lente?

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Subscribe