Regen

maart 11, 2012



Ik heb een haat-liefde relatie met regen.
Als ik binnen zit, of 's avonds in mijn bed lig, dan houd ik van regen, en is het mijn beste vriend. Heerlijk vind ik het geluid die tegen de ramen kletst, en het besef dat ik lekker binnen zit en in geen mogelijkheid nat kan worden!

Maar als ik van school naar huis ,of andersom, moet fietsen, oeh! wat heb ik dan een hekel aan regen! Als je maar even twee minuutjes buiten bent geweest ben je zeik nat, en je kleren worden never nooit meer droog, behalve als je ze op de verwarming legt, waar ik dan dus weer te lui voor ben.

Nog even een leuk tipje voor als je erg van het geluid van regen houdt!
Als je naar http://www.rainymood.com/ gaat, kun je gewoon naar het geluid van de regen luisteren! Je kan het ook tegelijk met muziek afspelen, wat ik tegenwoordig vaak doe tijdens het huiswerk maken, heel erg "rustgevend". En er zijn nog veel meer geluidseffecten op die site! Echt even checken dus!

Liefs,
Andrea

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Subscribe